Cliëntenadviesraad

De cliëntenadviesraad draagt bij aan het bereiken van de missie en doelstellingen van Groeimee. Dit doen ze door op te komen voor de belangen van de cliënten van Groeimee.


Gevraagd en ongevraagd advies

De cliëntenadviesraad geeft gevraagd en ongevraagd advies over allerlei onderwerpen die voor de cliënten van belang zijn. Het advies kan gaan over de kwaliteit van de geleverde hulp en ondersteuning, maar ook over wachttijden, de bereikbaarheid, en de informatie die wordt gegeven. 


Samenwerking met cliënten en medewerkers

Regelmatig heeft de cliëntenadviesraad contact met cliënten en inwoners en met medewerkers van Groeimee. Tijdens deze gesprekken haalt de cliëntenadviesraad signalen en verbeterpunten op. Deze signalen en verbeterpunten worden besproken met de raad van bestuur. Het gaat dan niet om het oplossen van de persoonlijke problemen die cliënten hebben, maar in het zoeken naar verbeteringen van de dienstverlening.  


Leden

  • Peter Kempenaar, voorzitter (regio West-Friesland) 
  • Pam de Groot, secretaris (regio Noord-Kennemerland) 
  • Marianne Balfoort (regio Noord-Kennemerland)
  • Govert van Bezooijen (regio IJmond)
  • Quincy Patrick (regio Kop van Noord-Holland)

Documenten Cliëntenadviesraad

Medezeggenschapsregeling Cliëntenadviesraad
Profiel Cliëntenadviesraad